Ekonomi

AgeSA, Kristal Elma’dan üç ödülle döndü

Foreks – Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA’nın BES’le ilgili yaratıcı reklam kampanyası Kristal Elma’da 2 Kristal, 1 Bronz ödüle layık görüldü.

Barış Manço’nun ‘Cacık’ şarkısıyla zihinlere kazınan kampanya, yatırımlarını BES ile değerlendirmeyenlerin hislerine tercüman olarak BES’in sunduğu faydayı tüketicilere mizahi bir dille anlattı.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, reklamcılık sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan 36. Kristal Elma Reklamcılık Ödülleri’nde büyük bir başarıya imza attı. AgeSA, “Yatırımlarınız hakkında iyi hissetmek için AgeSA” söylemli reklam kampanyasıyla 3 ödül kazanarak, sektördeki yenilikçi yaklaşımını bir kez daha kanıtladı. AgeSA, Film ve Entegre Kampanya kategorilerinde 2 Kristal 1 Bronz ödülün sahibi oldu.

Bireysel emeklilik sisteminin sadece bir birikim değil bir yatırım aracı da olduğunun altını çizmek istediklerini belirten AgeSA Hayat ve Emeklilik Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, “AgeSA olarak, bireysel emeklilik sisteminin hem birikim hem de yatırım aracı olduğunu anlatabilmek üzere  cesur bir adım attık. Bireysel Emeklilik Sistemi’nin sadece bir kumbara değil, aynı zamanda kazançlı bir yatırım aracı da olduğunu göstererek onları yatırımlarıyla ilgili mevcut durumlarını sorgulamaya teşvik ettik. Barış Manço’nun ikonik ‘Cacık’ şarkısıyla, yatırımlarını BES ile değerlendirmeyenlerin hislerini mizahi bir dille anlatırken BES’in sunduğu faydayı da net ve çarpıcı bir şekilde ortaya koyduk. Bireysel Emeklilik’le ilgili şimdiye dek yapılan reklamlardan ayrışan bu dikkat çekici ve iddialı işimizle sektöre yeni bir yaratıcı açılım getirdik. Aldığımız bu ödüller ise stratejimizin ne kadar doğru olduğunu ve izleyicide yarattığımız etkiyi kanıtlıyor” dedi.

honaz-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu